2016. november 3., csütörtök

Leiner Laura: Illúzió (Bexi 3.)

Könyvadatok:
Kiadó: L&L
Oldalszám: 424 oldal
Téma: ifjúsági
Sorozat: -
Kiadás éve: 2015
Megrendelhető: Bookline
Fülszöveg:
Bexi – civil nevén Budai Rebeka – második albumának sikere, egy londoni út és a Nagy Márkkal való el sem kezdődött kapcsolatának vége után hirtelen elveszti a talajt a lába alól. Geriben csalódnia kellett, Márk szóba sem áll vele, de talán a zenei sikertelenségtől rendül meg leginkább. Szerencsére még mindig mellette áll a családja, valamint Anti, Evelin, Körte, az agyontetovált menedzser, és a Fogd be Aszád vérbeli trolljai. Így a szakmai és magánéleti mélypont sem tarthat sokáig…

Véleményem:
Hát ez csudijó volt! 

Minden benne volt, amit eddig hiányoltam az egész sorozatból. Ez pörgős, vicces és olvasmányos volt. Végre azt kaptam Leiner Laurától, amit vártam. 

Igazán sikerült felhozni ezzel az egy kötettel az egész sorozat színvonalát. Komolyan elgondolkoztam azon, hogy magamnak is megvásárlom az egészet. Csak hogy a polcomon tudhassam az írónő összes megjelent írását.  


A szereplők sokat változtak, mióta megismertük őket. Beki egy alkotóválság közepébe került. A Fogd be Aszád! és Evelin végre rátaláltak az útjukra. Nagy Márk kezdett kicsit komolyabb lenni. Még Körte is eléggé sokat szerepelt az oldalakon. 

Kedvenc új szereplőt avattam György, alias Dzsordzs személyében. Igaz csak egy jelenet tartozott hozzá, de az eléggé  feldobta a hangulatot.

Drámában sem volt hiány. 
Kaptunk itt megvadult menedzsereket, pofozkodó celebeket, véres ingeket és összetört szíveket. 
Kicsit örültem a pár hetes kikapcsolásnak, amikor Bexike elutazott kikapcsolódni és dalokat írni. Azt mondom, hogy akkor viszonylag felhőtlen volt az élete. Egyébként ha kihagyták volna ezt a kis részt, valószínűleg a hajamat téptem volna a sok barbárságtól, amit a szerző elkövetett. 
Szegény szereplők úgy meg lettek cincálva, mint még soha! 

Egyedül a vége az, ami borzalmas. Nem tudom épp ésszel felfogni, hogy miért kell a happy end-et ilyen csúnyán tönkretenni? 
Már előre érzem, hogy a következő rész csak a drámázásról fog szólni...Ráadásul nagyon gyanús, hogy az utolsó jelenet csak azért került bele, hogy az olvasók megvegyék a következő részt. 
És bár nagy igazság, hogy a függővég érdekes módon az emberek 90%-ánál beválik. Ők azok akik lelkesen várják a megjelenést és megveszik a sorozat következő kötetét is. Én a maradék 10%-ba tartozom. Engem ez a vég most nem dobott fel. 


Plusz:
Mint, ahogy azt a sorozat többi részében megszokhattuk, itt is nagy szerepet kapnak a  dalok. Egy fontosabbat emelnék ki, amire szántam egy kis időt, meghallgattam és valami eszméletlen jó.



Értékelés:

5 megjegyzés:

  1. Mindig olyan rossz, amikor látok LL-értékeléseket. :D A második kötet van meg csak (de már mondtam családnak, hogy jön a karácsony :P), és már sokszor azon gondolkodom, hogy elolvasom akár az első nélkül is. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáld meg biztatni őket! Nekem az első kettő rész nem igazán jött be most olvasom a negyediket. A harmadik tetszett eddig a legjobban :)
      Ne olvasd el! Egyrészt spoiler, másrészt lehet, hogy megértenéd, de én nem ajánlom :)
      Könyvtárban nincs meg? Én onnan kölcsönöztem ki.
      Azért remélem karácsonyra ott fog várni a fa alatt ;)

      Törlés
  2. Áhh, könyvtár szóba sem jöhet, polcon akarom látni. Tudom magamról, hogy ha valamit elolvasok, akkor minden más elé kerül a kívánságlistán, és szinte soha nem lesz meg nekem is. Férj tudja, hogy LL nagyon kívánságlistás, majd kiderül... :)
    Megfogadom a tanácsodat, nem olvasom el a másodikat, viszont most kicsit megijedtem, hogy írtad, nem tetszett az első kettő. Remélem, vetekszik a SzJG-vel, azt a sorozatot nagyon szerettem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából az első kettő rész semleges maradt, a harmadikat imádtam, míg a negyediket, amit most olvastam, végig szenvedtem. Tipikus Egyedül csak kicsit felcserélték a neveket.
      Szerintem nem szabad összehasonlítani az SzJG-vel :) Laura is fejlődött azóta és az olvasók is változtak. Én például rengeteg más könyvet elolvastam a két sorozat között. Ezért az ízlésem is megváltozott, nagyon szerettem anno azt a sorozatot, de nem tudom, hogyha ma találkoznék vele elsőnek mit mondanék rá.

      Törlés
    2. Pont ezen gondolkodtam én is, hogy az újdonság, meg a szép emlékek lehet, hogy szebbé tették a szememben az SzJG-t, mint amilyen valójában. Csináltam molyon egy újraolvasós kihívást, annak keretein belül majd elolvasom ismét, kíváncsi leszek, mennyit változott róla a véleményem. :)

      Törlés