2017. november 20., hétfő

Hétindító (17.11.20.)


Az fenti idézet Molnár T. Esztertől származik. Az írónőnek 2016-ban jelent meg Stand up! - Egy majdnem normális család címmel könyve, mellyel az első helyezett lett a Merítés-díj ifjúsági kategóriájában, a zsűri listáján (a zsűrizésben én is részt vettem). A másik helyezett, akit a közönség választott, pedig Szirmay Ágnes lett a Szerelem castilgolva című nagyszerű írásával.

Mind a két írónő ott lesz az ezen a héten lévő 9. Moly-szülinapon, ahol nem csak a díjaikat veszik át, de beszélgetni is lehet majd velük!

A 2017-es év Merítés-díjasai lettek még gyermekkategóriában:
- Dunajcsik Mátyás: A szemüveges Szirén (közönség)
Kertész Erzsi: Helló, felség! (zsűri-díjas)

Közülük Kertész Erzsivel találkozhat az, aki november 25.-én délután ellátogat a Mika Tivadar Mulatóba.


Kicsit pontosabban a rendezvényről:
Helyszín: Mika Tivadar Mulató (1075 Budapest, Kazinczy u. 47.)
Időpont: 2017. november 25., 14:00 – 20:00
Programok:
- 14:00 Gyülekező, bevásárlás, tortaszavazás
Gyülekező ajándék molyos könyvjelzővel. Vásárolni molyos kitűzőket és pro tagságot lehet majd, és még ilyenkor érdemes tombolával is feltankolni. A tortákat is ekkor lehet megcsodálni és szavazni rájuk.

- 15:00 Merítés-díjátadó
Beszélgetés Kertész Erzsivel, Szirmay Ágnessel és Molnár T. Eszterrel.

- 16:00 Tortaverseny eredményhirdetés és tortaevés

- 17:00 Tombola
A nyeremények között csupa érdekes könyv található. Ide kattintva megnézhetitek, melyek ezek a könyvek.

- 18:30 Irodalmi kvíz
Nyeremény: Pro tagság

A molyos eseményt ide kattintva tudjátok megtekinteni.


A végére pedig egy kis személyes:
- Jelentem, kilábaltam az olvasási és írási válságból is! Annyi, hogy zh időszakban nem igazán tudok írni, de igyekszem annyi időt rászánni, amennyit tudok. :)
- Ma sikerült megvennem az év első könyvét (így november végén), és happoltam is vasárnap éjjel. Valamint vásároltam még 3 könyvet, ami ajándék lesz karácsonyra. És ezzel le is tudtam a karácsonyi ajándékokat, szerencsére. :)
- A héten is Merítés-díjas ifjúságit olvasok (csak ez már a 2018-ashoz lesz :).

A bejegyzésben említett könyvekről további információ:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése