2017. január 6., péntek

Becsenget az Új Év Book Tag

Sziasztok!
Már évmilliók óta nem volt Book Tag a honlapon, ezért külön örültem, amikor Vikcs kihívott erre. Vikcs honlapja a Never give up..., ide kattintva megtekinthetitek az ő válaszait is. Itt is köszönöm szépen a kihívást! :)

A válaszaimban a könyvek címére kattintva megtekinthetitek a róluk írt értékeléseimet is.

1. A legjobb könyv / sorozat amit 2016-ban olvastam:
Mint mindig rettentően nehéz a választás. A tavalyi év ilyen szempontból sikeres volt: rengeteg jó könyvet olvastam. Számomra teljesen új felfedezés volt J. Goldenlane, akit a Mini-könyvklub 4. fordulója révén ismertem meg. Tőle a Holdnak árnyéka tetszett a legjobban. Januárban is tervezek tőle olvasni. Ugyanis a Várólista csökkentéses listámon eléggé előkelő helyet foglal el az Isteni balhé című könyvével. 

2. 2016-ban megismert írók, akiktől szívesen olvasnál még:
Ide most rengeteget tudnék felsorolni. Többnyire magyar írókról van szó.
Az előbb említett J. Goldenlane. Tőle több könyv is van betervezve, meglátjuk, hogy mennyi sikerül.
Kleinheincz Csillától 2 könyvet olvastam, de az ő stílusa is nagyon tetszett.
Bleeding Bride-t is 2016-ban ismertem meg, igaz ő teljesen más kategóriában alkot, mint az előzőek. Jessica Park romantikus könyvével került közel a szívemhez. És nem lehet kihagyni Böszörményi Gyulát sem, tőle rengeteget fogok még olvasni.


3. Melyik könyvből készült film/sorozat adaptációt várod legjobban?
Természetesen évmilliók óta a Mielőtt elmegyek adaptációját, ami idén jön is :D Na jó, ha az ideiek közül kellene választani, akkor Kristin Cashore-tól A ​garabonc lenne.

4. A karakter, akitől nem sajnálnám az éjféli csókomat:
Nagyon gáz, ha nincs ilyen? Na jó, legyen David Kylie Scott Taktussából. De tőle tényleg nem. Jöhet akár nappal is, itt is maradhat velem. Jó Kylie néni? Egy Davidet kérek születésnapomra. Köszi! :)



5. Mik szerepelnek a 2017-es várólistám élén (top 5):

5. Nicolas Barreau: A ​nő mosolya
4. Jojo Moyes: Mielőtt ​megismertelek
3. Cassandra Clare: A ​hercegnő
2. Borsa Brown: Az Arab lánya
1. Böszörményi Gyula: Ármány és kézfogó

6. Mennyi könyvet remélek elolvasni 2017-ben:
2016-ban épp hogy sikerült elolvasnom 124 könyvet, ami ahhoz képest, hogy mennyire el voltam havazva, nem rossz teljesítmény. Idén még kevesebb időm lesz olvasni, de megpróbálom elérni a 100-at. 

7. Részt fogok-e venni Reading Challange-en vagy más hasonló, esetleg várólista csökkentő eseményen:
Reading Challengen nem, csak várólista csökkentésen. Folytatódik tovább a TVK, aminek már a felénél tartok. Továbbá megpróbálom idén is megenni, azt amit főztem. Lobo szokásos Várólista csökkentésén is részt veszek. Valamint jelentkeztem a Mini-könyvklub 6. fordulójára is. 

8. Tettem-e valamilyen fogadalmat (könyves, blogos, stb…):
Naná! Ide kattintva olvashattok az újévi fogadalmaimról. A blogot szeretném továbbra is ilyen módon folytatni, esetleg még többet foglalkozni vele. A saját könyveim olvasottságát is szeretném növelni. Valamint 2017-ben félreteszek 200 Ft-ot minden elolvasott könyv után. ;) 

9. Kiket hívok ki:
Most nem szeretnék senkit sem kihívna, ha nem probléma. :) Mindenki szabadon viheti. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése