2016. augusztus 4., csütörtök

Rácz Dávid Zsolt - Álarc mögötti valóság - Nyári Kaland

Könyvadatok:
Kiadó: Publio
Oldalszám:
  • Ebook: 252 oldal
  • Nyomtatott: 120 oldal
Téma: ifjúsági regény, krimi, szerelem
Kiadás éve: 2016
 
Megrendelhető: Bookline, Líra, Libri

Fülszöveg:

A történet főszereplője Dávid és Niki, tipikus hétköznapi diák. Olyan titkaik és gondolataik vannak, amelyeket még önmaguknak sem merik bevallani, nemhogy a szüleinek vagy a környezetében bárkinek is. De, mint tudjuk, a titkok egyfolytában azért küzdenek, hogy előbb-utóbb felszínre kerülhessenek... A nyár elérkeztével próbálják megtalálni a helyüket az életben. Vajon a szereplők hol találják meg az igazi önmagukat és vajon kik is valójában?

Miért pont ez?:
 
Amikor megláttam a könyves polcon a boltokban, azonnal tudtam, én erről írni szeretnék, de előtte elszeretném olvasni, így cselekedtem és zsebembe nyúltam első ránézésre egy butyuta kis könyvnek néz ki, de elkell mondanom, engem, pont ez a nem hétköznapi könyvborító feeling érzés ragadt meg.


Véleményem:
 
A könyvről néhány szót, amit későbbiek folyamán még kifejtek! A könyv egy ifjúsági regény. A szereplők Dávid, Dani, Lia, Niki. Ahogy a könyv címe is árulkodó, egy nyári kaland az egész. Kedves szerző, hogy lehetett ilyen szar könyvet írni? Éppen elkezdtem olvasni és máris halálra untam magam. Energia szintem máris a béka feneke alatt és aludnom kellett rá. S most figyelj!!! Ébredés után, már egy kávé mellé egészen jó kis olvasmány!

Rácz Dávid Zsolt, az Álarc mögötti valóság c. könyv szerzője      
 

Kiknek ajánlom?:

Olyan fiataloknak és más korosztályba tartozóknak, akik úgy szeretnek olvasni, hogy egy-egy fejezet után szeretnek úgynevezett pihenőt tartani és agyalni a történteken, hogy mi miért történhetett és a háttérben mi játszódhatott le egészen pontosan az egyének alatt. Mert a fiatalnak ez a célja  a könyvvel! Ezt csak úgy értheted meg, (naplóregény), ha részekre osztod. 


Értékelés:


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése