2016. július 30., szombat

Sarah MacLean: A csábítás kilenc szabálya

Könyvadatok:
Kiadó: Könyvmolyképző
Oldalszám: 494 oldal 
Téma: történelmi romantikus
Sorozat: A csábítás kilenc szabálya 1 része
Kiadás éve: 2013
Megrendelhető: Könyvmolyképző

Fülszöveg:
Mindenki ​​ismeri a szabályt, hogy egy tisztességes fiatal lady nem lopózik be egy rossz hírű márki otthonába, szenvedélyes csókot követelve tőle. Ám Lady Calpurnia Hartwell minden szabályt megszeg, hogy meghódítsa ezt a nőcsábászt…
Egy igazi lady nem szivarozik, a lovat nem férfi módra üli meg, nem foglalkozik vívással és nem is párbajozik. Ezenkívül nem lő pisztollyal és nem kártyázik férfiklubban. 
Lady Calpurnia Hartwell mindig betartotta ezeket a szabályokat, de végül is mi értelme volt ennek? Még mindig nincs férjnél, és enyhén szólva elégedetlen a helyzetével. De most megfogadta, hogy végre élvezni fogja az életet! De ahhoz például, hogy végigtáncoljon egy bált vagy szenvedélyesen csókolózzon, kellene egy megfelelő partner is. Egy olyan férfi, aki mindent tud a szabályszegésről. Például az elbűvölően vonzó Gabriel St. John Ralston márki, akinek épp olyan rossz a híre, mint amilyen bűnös a mosolya. Ha Lady Calpurnia nem vigyáz, akkor éppen a legfontosabb szabályt fogja megszegni: akik az élvezeteket keresik, azoknak soha nem szabad reménytelen szerelemre lobbanniuk…

Miért pont ez?:
2013-ban találkoztam először a könyvvel a boltokban és azóta meg szerettem volna vásárolni, Idén jelent meg a harmadik része a sorozatnak, így úgy gondoltam én is belevágok egy 'Jobb később mint soha!' felkiáltással. 


Forrás: itt

Véleményem:
Az első percétől kezdve imádtam! Amint elolvastam a 9 szabályt azonnal felcsillant a szemem és onnantól kezdve nem volt megállás. Egyszerűen faltam a könyvet. A 14 órás autóút felénél azonban nagy bajba kerültem: elfogytak az oldalak. Nem hittem el, hogy vége. A legrosszabb pedig az, hogy senkinek sem tudtam elmondani: mennyire szerettem, mennyire nem akarom, hogy vége legyen. Ott ültem a hátsóülésen, apum zenét hallgatva vezetett, anyukám és öcsém pedig aludt. Mi lehet ennél rosszabb? 


Igazából a regény elején az elbeszélési módjával kicsit barátkoznom kellett. Nem nagyon vagyok hozzászokva az 1800-as évek angol szóhasználatához és annak magyar fordításához. Azonban azt kell mondanom Sarah MacLean (és a fordító is) nagyon szépen megoldotta a dolgot. Cseppet sem volt erőltetett, szépen gördülékenyen haladt előre a sztori. Ráadásul megismerhettem a 19. század egy kis szeletét is. 

Végre egy olyan sztori, ami eljut A pontból B-be, még ha egy sorozat első része is! Szerintem (és ahogyan a többi rész fülszövegét olvastam) ezt egy önálló
regénykánt is fel lehet fogni. Kerek történet, sok izgalmas és fejlődő képes szereplővel és rengeteg izgalmas kalanddal.


Callie, a főszereplőnk, aki ugyan jó hírű hölgy, de a 28 évével lassan vénkisasszonnyá válik. Egy a bátyjával folytatott beszélgetés után elhatározza: készít egy listát, amin azon dolgok szerepelnek, amiket nem tehet meg pusztán azért, mert nőnek született. Ennek a bakancslistának megvalósításában nagy szerepet játszik Gabriel St. John. A márki először csak a körülmények "áldozata", de később ő az, aki segít a nőnek. Kettejük párosa lebilincselően jó koktélt alkot.

Kifejezetten üdítő volt, hogy nem csak a két főszereplőből állt az egész történet. Rengeteg szerethető karakter van, akik színnel töltik meg a lapokat. St. John testvérei egyből felkeltették az érdeklődésemet. Az ő részeik többnyire kacagtatóak és szívet melengetőek voltak. Komolyan nem tudom mit írhatnék még, egyszerűen mind a ketten letaglóztak. Nick a szerénységével, Juliana a szókimondóságával. Utóbbi nem Angliában nőtt fel, így a bátyjaira és Callie-re hárul a feladat, hogy bevezessék a Londoni előkelőségek társaságába. Ebből aztán rengeteg vicces jelenet kerekedik ki.
Jó ízűeket tudtam rajta nevetni. Számomra mostanában ez a legfontosabb. Elég nekem a saját bajaim, nem akarom azt olvasni, hogy a könyvbéli szereplők is szenvednek.

Fogom-e olvasni a következő részeket? Mindenképpen. Már be is szereztem A hódítás tíz szabályát.
Ami pedig a Könyvmolyképzőt illeti: ezentúl csak Arany Pöttyös könyveket fogok venni. Az összes megjelent könyvet, amit eddig olvastam imádtam. Nem kell nekem holmi tini-vörös pöttyös vagy rubin pöttyös! IDE NEKEM AZ ÖSSZES ARANYT!




Értékelés:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése