2016. április 22., péntek

Ami még a tanévből hátravan: azaz mit fogok olvasni a következő 55 napban


Mostanában teljesen el vagyok keseredve, hogy milyen sokat kell tanulnom és szinte megszállottan számolom vissza a perceket a tanévvégéig. Így tegnap úgy döntöttem: abból a célból, hogy legalább az olvasásra motiváljam magamat, csinálok egy kis listát. Ehhez csak egy A5-ös lap két oldala, egy kis utánajárás és ceruza kellett. 


Mennyi könyv is ez?:

Mivel eredetileg az egész évre terveztem előre így teljesen érthető, hogy miért kellett nekem olyan sok hely. Összesen 69 könyv szerepel + hagytam ki helyett összesen 11 könyvnek, hátha időközben kedvet kapok máshoz is. 
Ebből a sok könyvből összesen 14-et emeltem ki, amit május végéig szeretnék teljesíteni. Ehhez jön hozzá még a nyári leendő olvasmányokból 4 db könyv, amiket június 15.-éig szeretnék teljesíteni. Továbbá  3 könyv, aminek a címét nem fogom elárulni, mert még én sem vagyok benne biztos (jó nem?) :D





Mi alapján választottam?:

Igazából sok olyan könyv sorakozik a szekrényemen, amiket több kihívásra el kellene olvasnom és ezeket gyúrtam össze és válogattam. 
Ha a szövegre kattintotok, akkor megnézhetitek, hogy milyen kihívásokról is van szó, mik az alap feltételeik és a listákról teljesített könyvekről értékelést is olvashatsz: 



A lista:
A címekre kattintva megnézhetitek a könyvek Moly.hu-s oldalát. 

+ június:

Az utolsó szó jogán:

Kívánom nektek, hogy a legjobban teljen ez a következő 55 nap!
Remélem én is nem sokára neki állok az olvasásnak és az értékelés írásnak, ez a lista némiképp segített abban, hogy előre tudjak tervezni. 

Legyen szép estétek és kitartás! 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése