2016. március 25., péntek

Jamie McGuire: Veszedelmes sorscsapás


Fülszöveg:
Végre itt van a New York Times sikerlistás Gyönyörű sorscsapás nagy izgalommal várt folytatása! Lehet-e túlságosan szeretni? Travis Maddox két dolgot őrzött meg az anyja halálos ágyán mondott szavaiból: Nagyon szeress! És még keményebben küzdj! A Veszedelmes sorscsapásban Travis életét könnyűvérű lányok, illegális fogadások és az erőszak teszik ki. De éppen akkor, amikor legyőzhetetlennek érzi magát, Abby Abernathy térdre kényszeríti. Minden éremnek két oldala van: a Gyönyörű sorscsapásban Abby mondta el, hogy látja a szerelmüket. Most elérkezett az idő, hogy Travis szemén át lássuk kettejük kapcsolatát, és újabb részletekre is fény derüljön.

Vélemény:
Amikor megláttam, hogy ez a könyv ugyanazt a történetet meséli el, mint az előző csak Travis szemszögéből kicsit visszahőköltem. Akik olvasták, azok tudhatják, hogy az első rész nem nőtt teljesen a szívemhez, így nem csoda, hogy féltem tőle. Azonban kellemes csalódás ért.
Igen, néhol unalmas volt ugyanazokat a párbeszédeket és ugyanazokat a leírásokat olvasni. Ugyanakkor frissítőként hatottak az olyan jelenetek, amik az első részből kimaradtak. Ennek az oka nagyon egyszerű: Abby nem volt ott a történtekkor, így nem is tudhatott róluk. Sokkal közelebb került hozzám ezáltal ez a könyv. Ráadásul volt pár olyan mellékszereplő, akit így sikerült megkedvelnem. A Maddox fivérek, az apjuk és Shep ismét vagy most először a szívemhez nőtt.


Ami a két főszereplőt illeti csak pár szavam lenne hozzájuk: "Drágáim, Ti tökéletesen megérdemlitek egymást! Ugyanolyan őrültek vagytok mind a ketten." Van pár dolog amit még mindig nem tudtam megérteni, de betudtam annak, hogy amerikai, őrülten szerelmesek egymásba és a rózsaszín köd eltakarja az agyukat. Hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem kerültek ők is egy kicsit közelebb hozzám. Főleg Travis, mert neki sikerült belelátnom a fejébe.

Amit furcsának tartottam, hogy az író nem akart sokkal többet írni a történetről. Kevés volt az olyan rész, amikor tényleg külön voltak és tényéleges és értékes párbeszédeket is kaptunk ezekkből az időszakból. Szerintem izgalmasabb lett volna, ha több ilyen jelent van
Megértem, hogy ezt a könyvet olyan olvasók számára írták, akik akár több mint 1 évet is vártak azelőtt, hogy megjelenjen a második rész, így ők nem tudják pontosan visszaidézni az összes Abby-Travis párbeszédet, de nekem nem telt el 2 hét a két könyv között, így az élmény eléggé friss volt. Az ismerős részeket pedig bizony sokszor átugortam, mert egyszerűen monotonnak és eseménytelennek találtam.


Összességében még mindig borzalmasnak találom a sok szenvedést, amit ez a két szereplő művel, de kezdem megbarátkozni velük. Ki tudja? Talán a következő részre max. pontot fogok adni... :D 

Összegzés:
Cselekmény: 6/10
Borító: 5/5
Szereplők: 4/5

A sorozat többi része:
JAMIE McGUIRE: VESZEDELMES SORSCSAPÁS
JAMIE McGUIRE: GYÖNYÖRŰ ESKÜVŐ

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése